Nadmorska wycieczka

5 czerwca dzieci z najstarszych grup tj. „Pszczółki” i „Smerfy” pojechały autokarem do Międzyzdrojów.

Naszą aktywność rozpoczęliśmy od zwiedzania Bałtyckiego Parku Miniatur (zobaczyliśmy m.in. Zamek w Malborku, Zamek Książąt Pomorskich, Zamek w Schwerinie, Katedra w Helsinkach, Sobór Zmartwychwstania Pańskiego, Dar Młodzieży). Pani przewodnik opowiadała nie tylko o samych zabudowaniach, ale także o ciekawostkach związanych z poszczególnymi miejscami.

Następnie udaliśmy się do Zagrody Pokazowej Żubrów. Podziwialiśmy oczywiście żubry, ale widzieliśmy też dziki oraz orła.

Po krótkim odpoczynku i zjedzeniu pysznej zupki i przekąsek pojechaliśmy do Muzeum Figur Woskowych. Szczególne zainteresowanie wzbudziła figura Roberta Lewandowskiego oraz bajkowych postaci (Masza i Niedźwiedź, Shrek i Fiona, bohaterowie Epoki Lodowcowej, Gwiezdnych Wojen).

Po tym nastąpiła długo oczekiwana chwila… czyli zabawy na plaży. Kopanie dołków, zakopywanie się J, berek, a nawet aniołki sprawiły nam wielką radochę.

Ale przecież, co to za wycieczka bez kupowania pamiątek? Oczywiście i na to musiał znaleźć się czas. Chętnie oglądaliśmy nadmorskie straganiki, aby wyszukać upragnioną zabawkę.

Ostatnim punktem naszej podróży były lody. Mmmm… pycha- jagodowe, czekoladowe, karmelowe: do wyboru – do koloru.

Zmęczeni, ale w fantastycznych nastrojach , bezpiecznie wróciliśmy do przedszkola.